مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:252022-01-15اجتماعي

گستره برخی شهدا هم چون حاج قاسم سلیمانی، یک دنیا را به لرزه درمی آورد


مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که گستره برخی شهدا هم چون حاج قاسم سلیمانی، یک دنیا را به لرزه درمی آورد، افزود: حاج قاسم بعد از 40 سال مجاهدت در زمان شهادتش، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی با بیان این که گستره برخی شهدا هم چون حاج قاسم سلیمانی، یک دنیا را به لرزه درمی آورد، افزود: حاج قاسم بعد از 40 سال مجاهدت در زمان شهادتش، 27 میلیون دلداده به پای تابوتش گریستند.

این شهید در جوار حرم امام کاظم (ع) به مقام شهادت رسید و بدنش همانند حضرت ابوالفضل عباس (ع) تکه تکه شده و سپس زائر نجف و کربلا شد.

پیکر مبارک حاج قاسم در کربلای ایران و شهر قم نیز تشییع شد و ولی فقیه اش در تهران بر سر پیکیرش نماز خواند و گریست و سپس بر اساس وصیتش در جوار شهید حسین یوسف الهی به خاک سپرده شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید شهاب الدین حسینی در نخستین مراسم پنج شنبه شهدای گمنام مدفن در گلزار شهدای منطقه مایان در امامزاده سید محمد ع این روستا، با بیان این که اگر امروز دلداده شهدا باشیم و در مسیر شهدا حرکت کنیم، به برکت خون آن ها، پایه های اقتصادی کشورمان نیز تقویت خواهد شد، گفت: امروز هر کسی، با هر لباس و جایگاهی که دارد باید دل در گرو ولایت داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گستره برخی شهدا هم چون حاج قاسم سلیمانی، یک دنیا را به لرزه درمی آورد

گستره برخی شهدا هم چون حاج قاسم سلیمانی، یک دنیا را به لرزه درمی آورد