مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:302022-01-15اقتصادي

رسانه ها و دستگاه های اجرایی باید به فهم مشترک برای انتفاع عمومی برسند


ما باید به این سمت برویم که بین رسانه ها و دستگاه های اجرایی فهم مشترک ایجاد شود چراکه انتفاع استان در این همراهی و همسویی، - ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: ما باید به این سمت برویم که بین رسانه ها و دستگاه های اجرایی فهم مشترک ایجاد شود چراکه انتفاع استان در این همراهی و همسویی، رقم خواهد خورد.

جواد قناعت، امروز شنبه 25 دی ماه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به شرایط موجود کشور، ضعف ها و امیدها، تصریح کرد: در این شرایط خاص دولت سیزدهم مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به وجود تورم در اقتصاد، کاهش ارزش پول ملی، بی ثباتی در بازار ارز، بیان کرد: رشد اقتصادی تقریبا صفر، سوء مدیریت، ترک فعل اشرافی گری مدیران، دیپلماسی سازش با غرب و گره زدن امور از جمله مشکلات است.

وی با بیان اینکه خبرنگاران جز خواص و نخبگان جامعه هستند، افزود: این دولت از جنس مردم است و مدیران در چارچوب انصاف، اخلاق و منطق نباید احساس آرامش کنند و باید حتما از جنس مردم باشد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه تمرکز دولت سیزدهم بر جان و نان مردم است، تصریح کرد: بلوک غربی اقتصادی در حال شکل گیری است.

وی با بیان اینکه رسانه ها را اتاق فکر خود می دانم و در راستای منافع استان از این ظرفیت به درستی استفاده خواهد شد، اظهار کرد: ما باید به این سمت بروی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه ها و دستگاه های اجرایی باید به فهم مشترک برای انتفاع عمومی برسند

رسانه ها و دستگاه های اجرایی باید به فهم مشترک برای انتفاع عمومی برسند