مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:352022-01-15بين الملل

فراخوان تظاهرات علیه رییس پارلمان عراق


«علی البیاتی» دبیرکل جنبش ملی عراق، امروز (شنبه) گفت که تظاهرات (تشرینی / اکتبر) علیه محمد الحلبوسی، رییس پارلمان عراق، در میدان «النسور» و «التحریر»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، به گزارش سایت قطره و به نقل ازامروز (شنبه) پایگاه خبری اسوار و نیز اخبار العراق، البیاتی در صفحه توییتر خود نوشت: تظاهرات تشرینی گسترده ای علیه رییس مجلس که انتخاب وی در نشست روز یکشنبه هفته گذشته با حواشی فراوانی برگزار شد، سازماندهی شده و از تمام استان های عراق در آن شرکت خواهند کرد.

اعتراض های اجتماعی از اول اکتبر 2019 (نهم مهر 1398) در عراق با محوریت اعتراض به فساد و مشکلات اقتصادی در بغداد آغاز شد و تا آخر فوریه 2020 (اسفند 98) ادامه یافت که به جنبش تشرینی یا اکتبر معروف شد.

البیاتی افزود: خبر ها حاکی از آن است که همه چیز برای تجمع در میدان النسور و التحریر و در ورودی الخضراء و همچنین در ورودی های استان الانبار مهیا شده است.

وی در پایان توییت خود گفت: این اتفاق خواهد افتاد.

روز سه شنبه 11 ژانویه (21 دی)، نیرو های امنیتی در استان بابل ضرغام ماجد فعال اجتماعی را به دلیل شکایت رسمی محمد الحلبوسی رییس پارلمان عراق علیه وی دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان تظاهرات علیه رییس پارلمان عراق

فراخوان تظاهرات علیه رییس پارلمان عراق