مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 18:352022-01-15اقتصادي

تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع، حلقه مفقوده خوزستان


تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع استان خوزستان، حلقه مفقوده ای است که این استان با نرخ بیکاری بالاتر از متوسط کشور حتی در مسیر حرکت در راستای آن نیز قرار نگرفته است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع استان خوزستان، حلقه مفقوده ای است که این استان با نرخ بیکاری بالاتر از متوسط کشور حتی در مسیر حرکت در راستای آن نیز قرار نگرفته است.

شهلا عموری امروز، 25 دی ماه در نشست مشترک اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و فعالان اقتصادی خوزستان اظهار کرد: مشکلاتی که در استان مطرح می شوند، حل کردن آن به سطح ملی واگذار می شود و همچنان مشکلات ما در استان، لاینحل باقی می ماند؛ یا باید اختیارات مدیران استانی تغییر پیدا کند و یا باید نحوه تصدی پست ها در استان تغییر یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،وی افزود: استان خوزستان نقش بالایی در تامین بودجه عمومی کشور دارد اما میزان نرخ بیکاری در آن نسبت به میانگین کشوری متفاوت است.

متاسفانه 12 شهرستان غیر برخوردار را در سطح استان داریم و ضرورت دارد با تصویب قانون، درصد معینی از اشتغال صنایع و شرکت های خوزستان به استخدام بومی اختصاص پیدا کند.

رییس اتاق بازرگانی اهواز گفت: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یک دستگاه اجتماعی و به عنوان بزرگترین نهاد مدیریتی برای حوزه های صنعتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع، حلقه مفقوده خوزستان

تکمیل زنجیره ارزش افزوده در صنایع، حلقه مفقوده خوزستان