مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:102022-01-15سياسي

هوشمندسازی 34 فرایند سازمان ثبت


رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: امروز از 34 فرایندی که در سازمان ثبت الکترونیکی شده است رونمایی و همچنین 18 خدمت سازمان ثبت هم به دفاتر اسناد رسمی واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی از 18 فرایند برون سپاری سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به دفاتر اسناد رسمی و 34 فرایند هوشمندسازی این سازمان با حضور حسن بابایی رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، محمد صاحبکار خراسانی معاون راهبردی قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین نوروزی و حجت الاسلام والمسلمین غضنفرآبادی اعضای  کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی و معاونان سازمان ثبت برگزار شد.

حسن بابایی در حاشیه مراسم رونمایی از فرایندهای هوشمندسازی و برون سپاری سازمان ثبت، اظهار کرد: امروز از 34 فرایندی که در سازمان ثبت الکترونیکی شده است رونمایی شد، همچنین 18 خدمت سازمان ثبت هم به دفاتر اسناد رسمی واگذار شد.

بابایی افزود: درخواست صدور مهر سند مالکیت تک برگی، صدور و ارسال الکترونیکی اجراییه ها از دفاتر اسناد رسمی به واحدهای اجرا، صدور و ارسال الکترونیکی اجراییه مهریه از هم دفاتر ازدواج و طلاق به واحدهای اجرا، پذیرش صدور تقاضای اجراییه از طریق دفاتر اسناد، انجام استعلام مالکیت صنعتی توسط دفاتر اسناد رسمی به صورت برخط، انجام استعلام املاک در زمان نقل و انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوشمندسازی 34 فرایند سازمان ثبت

هوشمندسازی 34 فرایند سازمان ثبت