مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 19:152022-01-15سياسي

فرماندار جدید گنبدکاووس معرفی شد


با حکم علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، «مهدی دهرویه»، به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس معارفه شد.

- ، با حکم علی محمد زنگانه، استاندار گلستان، مهدی دهرویه ، سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس شد.

آیین معارفه و تکریم معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با حضور سید علی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گلستان، حجت الاسلام ترابی امام جمعه شهرستان، آخوند نوریزاد امام جمعه اهل سنت شهرستان، شادمهر نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی عصر شنبه برگزار شد.

در این مراسم از تلاش های عبدالقدیر کریمی تقدیر و مهدی دهرویه به عنوان سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه گنبدکاووس معرفی شد.

خدمت صادقانه مهم ترین ویژگی مدیران دولت انقلابی است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان در این مراسم با تاکید بر ضرورت خدمت بیشتر به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب اسلامی و رفع مسائل و مشکلات آنها، گفت: خدمت صادقانه و خالصانه به صاحبان اصلی انقلاب مهم ترین ویژگی مجموعه مدیران جهادی و انقلابی دولت سیزدهم است.

سید علی مهاجر افزود: خدمت به مردم علاوه بر قوانین جمهوری اسلامی، در آموزه های دینی هم مورد تاکید قرار دارد و هر مدیری که در مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار جدید گنبدکاووس معرفی شد

فرماندار جدید گنبدکاووس معرفی شد