مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:002022-01-15سياسي

اعلام حمایت قاطعانه نماینده مردم رفسنجان و انار از سخنان امام جمعه این شهرستان


نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کامل و قاطع خود را از بیانات امام جمعه رفسنجان در خصوص غیرت دینی اعلام می کنم.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار و دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت کامل و قاطع خود را از بیانات امام جمعه رفسنجان در خصوص غیرت دینی اعلام می کنم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام حسین جلالی با اشاره به بخشی از خطبه های روز گذشته نماز جمعه رفسنجان توسط حجت الاسلام والمسلمین عسکری با موضوع غیرت دینی اظهار کرد: مطالب بسیار ارزنده ای مطرح شد که بنده در خصوص کم کاری مجلس در این زمینه، عذرخواهی می کنم.

از همه عزیزان می خواهم با توجه به اینکه نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و شرع از هم جدا نیستند.

دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متأسفانه شئونات اسلامی و قوانین دینی توسط عده ای در شهر رفسنجان رعایت نمی شود و موجب رنجش خاطر مردم مؤمن و انقلابی شده است، ادامه داد: حمایت کامل و قاطع خود را از بیانات امام جمعه رفسنجان اعلام می کنم و از همه عزیزان می خواهم با توجه به اینکه نظام ما نظام اسلامی است، پایبند به قوانین باشند و بدانند آنچه که شرعی است در حکم قانون بوده و قانون و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت قاطعانه نماینده مردم رفسنجان و انار از سخنان امام جمعه این شهرستان

اعلام حمایت قاطعانه نماینده مردم رفسنجان و انار از سخنان امام جمعه این شهرستان