مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 20:202022-01-15ورزشي

پتانسیل خوبی در اسکی داریم که باید بهتر شویم


وزیر ورزش وجوانان درنشست ستاد عالی بازی های آسیایی و پاراسیایی حضور کیفی کاروان های ورزشی در رویدادهای مهم بین المللی را مورد تاکید قرار داد.

- و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، جلسه ستاد عالی بازی های آسیایی و پارا آسیایی صبح امروز به ریاست سید حمید سجادی و با حضور رؤسای دو فدراسیون ناشنوایان و اسکی برگزار شد.

در این جلسه ارائه گزارش توسط نظریان رییس فدراسیون اسکی برای حضور در المپیک زمستانی و رییس فدراسیون ناشنوایان در خصوص بازی های المپیک ناشنوایان در دستور کار قرار گرفت.

سجادی وزیر ورزش و جوانان، با تاکید بر حضور کیفی کاروان های ورزشی ایران در رویدادهای مهم بین المللی اعلام کرد: باید تلاش کنیم بستر حضور موفق ورزشکاران دارای معلولیت مهیا شود.

وی با اشاره به موفقیت هایی که ورزشکاران ناشنوا و کم شنوای کشورمان که در مسابقات مختلف کسب کرده اند، اظهار داشت: جامعه ورزش قدردان زحمات این عزیزان است و امیدوارم بتوانیم شرایطی را ایجاد کنیم که در ابعاد مختلف، ورزش در این حوزه گسترش پیدا کند.

با تمام مشکلات ورزشکاران دارای معلولیت آشنا هستیم و تلاش می کنیم در رفع آنها بکوشیم.

وی مسأله اشتغال، توسعه فضاهای ورزشی، فراهم نمودن امکانات و تجهیزات برای انجام فعالیت های ورزشی، حمایت از ورزشکاران ناشنوا را بخشی از مسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پتانسیل خوبی در اسکی داریم که باید بهتر شویم

پتانسیل خوبی در اسکی داریم که باید بهتر شویم