مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 21:102022-01-15سياسي

نخستین نشست رسانه های خراسان جنوبی با استاندار برای بیان مظالباتشان


نخستین نشست رسانه های خراسان جنوبی با استاندار جدید در راستای بیان مطالباتشان برگزار و در این نشست درخواست های مختلف رسانه های استان مطرح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، عصر امروز استاندار خراسان جنوبی با مدیران مطبوعات، خبرگزاری ها و اصحاب رسانه استان دیدار و گفت وگو کرد.

در این نشست صمیمی مطالبات رسانه های استان بیان گردید و استاندار نیز برای پیگیری این مطالبات دستور برگزاری جلساتی با حضور نمایندگان اصحاب رسانه استان را داد.

نگاه ویژه استاندار به جایگاه رسانه محمود مقامی مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی در این نشست اظهارداشت: استاندار خراسان جنوبی نگاه ویژه ای به رسانه های استان داشته و بر اهمیت، جایگاه و حقوق رسانه ها تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه خراسان جنوبی مفتخر به وجود پرفسور معتمدنژاد پدر علم ارتباطات و شهید فرهادی، شهید اهل قلم است، افزود: هر ساله در ایام شهادت این شهید بزرگوار مراسماتی در استان ویژه اهل رسانه گرفته می شود.

تهیه سند توسعه رسانه ای استان در حال انجام است محمود رمضانی معاون امور فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی نیز در ادامه این نشست اظهارداشت: استان خراسان جنوبی، استانی فرهنگی بوده و در حال حاضر 136 نشریه و پایگاه خبری در استان فعال و 42 سرپرستی نشریات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین نشست رسانه های خراسان جنوبی با استاندار برای بیان مظالباتشان

نخستین نشست رسانه های خراسان جنوبی با استاندار برای بیان مظالباتشان