مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:152022-01-15فرهنگي

فیلم کوتاه ارسی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد


به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه ارسی با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.

- فیلم کوتاه "ارسی" در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد فیلم کوتاه "ارسی" با محوریت موضوعات اجتماعی تولید شد.

اکبر آیین مسئول واحد تصویری حوزه هنری گفت: فیلم کوتاه ارسی به کارگردانی خلیل عمران پور در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان با تکیه بر موضوعات اجتماعی تولید شد.

وی افزود: این فیلم کوتاه که 15 دقیقه زمان دارد در منطقه چرام شهرستان کهگیلویه تصویربرداری شد و هم اکنون در مرحله تدوین قرار دارد.

آیین با اشاره به بخشی از فیلمنامه این فیلم کوتاه تصریح کرد: در داستان این فیلم دخترکوچکی که پدرش برایش کفش خریده است اما این کفش ها برایش کوچک هستند و قصد رفتن به شهر را دارند ولی در راه رفتن به شهر با یکسری حوادثی روبرو میشوند که فیلم حاضر بر بستر این داستان پرداخته می شود.

وی بیان کرد: از عوامل فیلم کوتاه ارسی می توان به تصویربرداری منصورعبدرضایی، صدابرداری محمد زارع، دستیار و برنامه ریزی سمیه محمدی، مدیرتولیدی حامدرضایی، بازیگری سرمست اتشپنجه، فرناز پناهنده، کرم اله سعیدی، حکیمه تاسا، علی داودنژاد، اورنگ شناور و هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلم کوتاه ارسی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد

فیلم کوتاه ارسی در حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد تولید شد