مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:202022-01-15اقتصادي

تقاطع سنگی محور قم- جعفریه بهره برداری شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای قم گفت: با اعتبار 40 میلیارد ریال و در قالب 2 طرح پیمانی امانی، طرح تکمیل و ایمن سازی تقاطع قلعه سنگی محور قم - جعفریه، - اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

اکبر نوروز پور در گفت وگویی اظهار داشت: طرح فوق در راستای ارتقای سطح ایمنی و تسهیل ترافیک در یکی از مهمترین کریدورهای جاده ای کشور اجرا شده است.

وی همچنین تصریح کرد: محور قم – جعفریه به دلیل نقش کریدوری مهمی که در اتصال استان های شمالی و غربی، به مرکز کشور دارد، همواره در اولویت برنامه های عمران جاده ای این اداره کل در قالب طرح های نگهداری و ایمن سازی بوده است.

وی اجرای طرح راهداری محوری در کریدور قم - جعفریه را نشان از اهمیت این محور دانست و یادآور شد: انتخاب محور قم - جعفریه به عنوان یکی از 10 کریدور کشور که طی سال جاری طرح راهداری محوری، با تمرکز عوامل و ماشین آلات راهداری دربازه زمانی دوماهه ای در آنها اجرا شد، بیانگر نقش ارتباطی آن در کشور است.

وی در ادامه به اجرای طرح تکمیلی و ایمن سازی تقاطع قلعه سنگی واقع در محور قم - جعفریه اشاره و تصریح کرد: با توجه به موقعیت تقاطع قلعه سنگی که نقش تقسیم کننده ترافیک به دومسیر کریدوری با ویژگی های روستایی - شهری دارد، طی سال های گذشته به احداث یک دستگاه پل زیرگذر توسط اداره کل راه وشهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع سنگی محور قم- جعفریه بهره برداری شد

تقاطع سنگی محور قم- جعفریه بهره برداری شد