مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:302022-01-15حوادث

سرقت های مخوف کارآگاهان قلابی!


هجوم صبحگاهی به منازل مردم، زورگیری خودرو با چاقوکشی، سرقت طلا و دستبرد به حساب بانکی رانندگان پس از حفظ رمز کارت در جایگاه های سوخت مشهد، تنها بخشی از اعترافات پلیس های قلابی آگاهی است به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، عاملان سرقت های طلا از زنان خانه دار و زورگیری های مخوف از رانندگان مشهدی در حالی با تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس آگاهی خراسان رضوی دستگیر شدند که تبهکاری های وحشتناک خود را با جعل عنوان کارآگاه انجام می دادند.

رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی روز گذشته با تشریح زوایای مختلف پرونده تهبکاران مخوفی که کارآگاه قلابی بودند! گفت: اواخر سال گذشته، پرونده ای در پلیس آگاهی خراسان رضوی زیر ذره بین تحقیقات رفت که محتویات آن نشان می داد افرادی با ورود به منزل یک زن رمال در حاشیه شهر، طلا و جواهرات، گوشی تلفن، آلات و ادوات رمالی وحتی ضبط صوت و باندها را به سرقت برده اند.

سرهنگ کارآگاه جواد شفیع زاده افزود: ماجرای این سرقت زمانی اهمیت مضاعفی پیدا کرد که اظهارات مال باخته پرده از شگرد تبهکاران با جعل عنوان کارآگاهان پلیس آگاهی برداشت.

این زن میان سال در بیان جزییات ماجرای دستبرد صبحگاهی به منزلش گفت: حدود ساعت 9 بود که افرادی بی سیم به دست و در حالی که کارت شناسایی هم داشتند، وارد منزلم شدند و گفتند که شما طلا و جواهرات سرقتی از مردم گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت های مخوف کارآگاهان قلابی!

سرقت های مخوف کارآگاهان قلابی!