مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 دی 1400 ساعت 23:352022-01-15بين الملل

میقاتی: حزب الله و امل به مسئولیت ملی خود عمل کردند


نخست وزیر لبنان از بیانیه مشترک جنبش امل و حزب الله در خصوص بازگشت به جلسات هیات دولت این کشور قدردانی کرد و گفت این کار دو جنبش در راستای عمل به مسئولیت ملی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، دفتر اطلاع رسانی نخست وزیر لبنان از بیانیه مشترک جنبش امل و حزب الله لبنان درباره بازگشت به جلسات کابینه استقبال کرد.

این دو جنبش شامگاه شنبه در بیانیه ای تاکید کردند: ما موافقت خود را برای حضور در جلسات کابینه که به تصویب بودجه عمومی دولت و بحث در مورد طرح بهبود اقتصادی و هر آنچه که به بهبود وضعیت معیشتی و معیشتی لبنانی ها مربوط می شود، اعلام می کنیم.

جلسه های کابینه لبنان از 12 اکتبر بعد از درخواست وزرای جنبش أمل و حزب الله برای برکناری طارق البیطار، قاضی پرونده تحقیقات انفجار بندر بیروت برگزار نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازالنشره ، در  بیانیه نخست وزیری لبنان آمده است: نخست وزیر از بیانیه جنبش امل و حزب الله مبنی بر بازگشت به حضور در جلسات شورای وزیران استقبال می کند که در پاسخ به درخواست های مکرر میقاتی برای مشارکت همه در مسئولیت ملی است؛ به ویژه در این شرایط حساسی که کشور از آن عبور می کند و نیاز به حفظ منشور ملی است که نخست وزیر بر آن تاکید دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی: حزب الله و امل به مسئولیت ملی خود عمل کردند

میقاتی: حزب الله و امل به مسئولیت ملی خود عمل کردند