مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 00:302022-01-15اجتماعي

6هزار کیلومتر از راه های کردستان برف روبی شد


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: طی فعالیت سامانه بارشی اخیر در استان حدود 6 هزار کیلومتر از محورهای شریانی کردستان توسط عوامل راهداری برف روبی شد.

- رامبد نوذری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: براساس گزارش امروز ادارات تابعه و رصد دوربین های نظارت تصویری مرکز مدیریت راه های استان در محورهای دیواندره - سقز، سنندج ـ دهگلان و سنندج ـ کامیاران بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه 102 دستگاه ماشین آلات و 109 نفر نیروی راهداری در محورهای شیریانی استان مشغول به خدمت رسانی هستند، افزود: تاکنون یک هزار و 66 تن شن و نمک در جاده های استان مصرف شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان افزود: تا روز جمعه گذشته پنج هزار و 988 کلیلومتر برفروبی و تیغه زنی در جاده های استان توسط راهداری انجام شده است.

نوذری همچنین عنوان کرد: در این مدت 283 مورد رهاسازی و کمک به افراد گرفتار در کولاک و برف در جاده های استان انجام شده است.

به گفته وی، 21 دستگاه ماشین آلات و 26 نفر از نیروهای راهداری هم در محورهای غیرشریانی استان مستقر هستند.

نوذری با اشاره به اینکه راه 15 روستای شهرستان دیواندره هم به دلیل بارش برف مسدود شده است، اضافه کرد: در این محورها هم تاکنون 25 تن شن و نمک و یک هزار و 28


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6هزار کیلومتر از راه های کردستان برف روبی شد

6هزار کیلومتر از راه های کردستان برف روبی شد