مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 07:402022-01-16حوادث

امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی


نیروهای امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

- ایسنا/فارس رییس اورژانس فارس گفت: نیروهای امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

محمدجواد مرادیان شامگاه شنبه 25 دی در تشریح جزییات این حادثه، از امدادرسانی توسط اورژانس 115 اقلید به آقای حدودا 70 ساله (با مشکل کاهش هوشیاری) و گرفتار در برف خبر داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس و پارگی زنجیر چرخ در حین مسیر اورژانس 115 علی رغم مشکلات تیم فوریت های پزشکی را سریعا به محل اعزام کرد.

او افزود: ساعت 18 و 52 دقیقه تیم فوریت های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این بیمار رساندند و پس از بررسی وضعیت وی، با هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه اقلید خودروی فرماندهی با تکنسین 115 (اقای سعید شبانی) به سمت سه قلات حرکت و بیمار را به بیمارستان اقلید اعزام کردند.

رییس اورژانس فارس گفت: همکاران فوریت های پزشکی اقلید که در این ماموریت موفق حضور داشتند، آقایان سعید شبانی و رحمان قاسمی بودند که از تلاش های آنان تشکر و قدردانی می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی

امدادرسانی تکنسین های اورژانس اقلید در یک ماموریت برفی