مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:002022-01-16سياسي

جذب اعتبارات ملی با پیگیری مدیران استان اردبیل


اعتبارات ملی تا 80 درصد در اختیار وزارتخانه ها و سازمان های ملی است و مدیران استانی باید همت بیشتری را در جذب این منابع داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی نیکزاد شامگاه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر اظهار کرد: هر چند در لایحه بودجه 2 سال اخیر سعی شده تا اختیارات بیشتری در توزیع منابع به استان ها داده شود اما همچنان فرآیند تمرکزگرایی امکانات را در سطح ملی و تهران شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: در لایحه بودجه 1401 ردیف های مختلف برای دستگاه ها و نهادهای دولتی در اجرای طرح های عمرانی و زیربنایی در نظر گرفته شده که امیدواریم مدیران استانی و شهرداران تلاش مؤثری را در جذب این منابع داشته باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی از شهرداران نیر و کوراییم خواست تا در جلسه هفته آینده با معاون وزیر کشور در امور شهرداری ها و دهیاری ها حاضر شده و نسبت به جذب اعتبارات و خرید ماشین آلات جدید رایزنی ها را انجام دهند.

نیکزاد به طرح توسعه فاضلاب نیر اشاره کرد و افزود: باید هر چه سریع تر شبکه فاضلاب نیر تکمیل و به بهره برداری برسد تا اثرات زیست محیطی کمتری را در دفع فاضلاب روستاها و شهرها شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبارات ملی با پیگیری مدیران استان اردبیل

جذب اعتبارات ملی با پیگیری مدیران استان اردبیل