مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:102022-01-16اقتصادي

ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ضروری است


بخش کشاورزی یکی از مهمترین مزیت های استان به شمار می رود که باید با ایجاد صنایع فرآوری زمینه اشتغال بیشتر مهیا و کسب و کارهای مرتبط رونق داده شود.

- به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی در نشست مشترک با معاون هماهنگی امور اقتصادی اظهار داشت: بخش کشاورزی یکی از مهمترین مزیت های استان به شمار می رود که باید با ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، ضمن جلوگیری از خروج ارزان قیمت محصولات کشاورزی زمینه اشتغال بیشتر مهیا و کسب و کارهای مرتبط با این بخش رونق داده شود.

وی افزود: صنعت ساختمان حدود 120 رشته شغل زیر مجموعه را دارد که اجرای این طرح ضرورت ایجاد صنایع وابسته به حوزه مسکن در استان را دارای اهمیت می کند و باید به این موضوع توجه جدی شود.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با بیان اینکه کارگاه های عمرانی بسیاری در سطح استان مشغول فعالیت و ماشین آلات سنگین و تخصصی متعددی در آن مشغول کار هستند؛ ایجاد شهرک تعمیرگاهی و قطعات خودرو در استان را خواستار شد.

همچنین در این جلسه گزارشی از اهم اقدامات حوزه سرمایه گذاری ارائه شد.

تهیه بسته های سرمایه گذاری استان به تفکیک بخش و شهرستان، تصویب و تدوین دو پهنه سرمایه گذاری در حوزه گردشگری استان، تشکیل کارگروه تخصصی احیا واحدهای تملیکی شبکه بانکی؛ برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ضروری است

ایجاد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی در سیستان و بلوچستان ضروری است