مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:152022-01-16فرهنگي

نمایشگاه خوشنویسی «کلک ساحل» در گناوه افتتاح شد


نمایشگاه خوشنویسی «کلک ساحل» شامل مجموعه ای از آثار هنرمندان و اساتید خوشنویسی گناوه با حضور جمعی از هنرمندان و مسئولان در نگارخانه شادروان افتخاری گناوه افتتاح شد.

- اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف معرفی و ترویج هنر خوشنویسی و معرفی ظرفیت های هنری اعضای انجمن خوشنویسی گناوه در میان عموم مردم برپا شده است.

محمد عباسی افزود: در این نمایشگاه 30 اثر از 10 هنرمند و استاد خوشنویس عضو انجمن خوشنویسی گناوه با موضوعات آیات قرآن مجید، اشعار شعرای فارسی و متون اختصاصی از کتب فارسی در معرض دید عموم قرار گرفته است.

وی گفت: این آثار در قالب های نستعلیق، ثلث، شکسته نستعلیق و نقاشی خط توسط این هنرمندان و اساتید خوشنویس ارائه شده است.

وی تصریح کرد: نمایشگاه کلک ساحل، نمایشگاه خوشنویسی طی سال های برگزاری جشن فرهنگ گناوه است که از 25 تا 29 دی ماه جاری در نگارخانه شادروان افتخاری گناوه برپا شده است و هر روز از ساعت 16 تا 20 بعد از ظهر آماده بازدید علاقمندان است.

وی گفت: این نمایشگاه با همکاری انجمن خوشنویسان، شهرداری، مؤسسه هیراد نور و ستاد برگزاری دهمین جشن فرهنگ گناوه برگزار شده است.

رییس انجمن خوشنویسان گناوه با اشاره به دیگر برنامه های این انجمن یادآور شد: از جمله برنامه های ابتکاری انجمن خوشنویسان گناوه برنامه پنج شنبه های خط است که بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه خوشنویسی «کلک ساحل» در گناوه افتتاح شد

نمایشگاه خوشنویسی «کلک ساحل» در گناوه افتتاح شد