مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:252022-01-16حوادث

رها سازی 40دستگاه خودرو گرفتار در محور ارومیه - سیلوانا


مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رها سازی 40 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک و امداد رسانی به 120 نفر حادثه دیده توسط تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان امیر جعفرزاده با توجه به بارش برف وکولاک در محور مزبور گفت: برابر اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (112) جمعیت هلال احمر استان در ساعت 17:30 دقیقه 25 دی ماه مبنی بر گرفتار شدن 40 دستگاه خودرو در محور مزبور بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم پشتیبانی مرکزی شعبه ارومیه جمعیت هلال احمر در محوره مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به 15خودرو با بستن زنجیر چرخ و مشارکت در رهاسازی 25 خودرو گرفتار شده در برف امداد رسانی کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان افزود: منابع انسانی بکار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل 2تیم امداد و نجات با 5 نفر پرسنل و یک نفر نجاتگر بود که با 2 خودروی کمکدار امدادرسانی کردند، که این عملیات تا ساعت19:30 دقیقه 25 دی ماه به طول انجامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رها سازی 40دستگاه خودرو گرفتار در محور ارومیه - سیلوانا

رها سازی 40دستگاه خودرو گرفتار در محور ارومیه - سیلوانا