مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:302022-01-16فرهنگي

رونمایی از مستند زندگی سردار شهید «خلیل حسن بیگی» در یزد


سرپرست حوزه هنری یزد از اکران مستند «خلیل» روایت زندگی و رزمندگی سردار شهید «خلیل حسن بیگی» همزمان با سالگرد شهادتش در یزد خبر داد.

- رونمایی از مستند زندگی سردار شهید خلیل حسن بیگی در یزد ایسنا/یزد سرپرست حوزه هنری یزد از اکران مستند خلیل روایت زندگی و رزمندگی سردار شهید خلیل حسن بیگی همزمان با سالگرد شهادتش در یزد خبر داد.

محمدصادق کوچک زاده با بیان این که مستند خلیل به کارگردانی احمد صراف یزد و تهیه کنندگی حوزه هنری استان یزد تولید شده است، گفت: این فیلم در مدت 28 دقیقه بخشی از سبک زندگی، ابعاد شخصیتی و مجاهدت های سردار شهید خلیل حسن بیگی از فرماندهان یزدی دوران دفاع مقدس را روایت می کند.

وی افزود: نویسندگی گفتار متن این فیلم را محمدصادق دهقانی انجام داده و مهبد قناعت ‎پیشه راوی آن است.

سرپرست حوزه هنری یزد با بیان این که تصویربرداری و صدابرداری این اثر به ترتیب بر عهده حامد سعادت و مهدی کریمی بود، ادامه داد: عاطفه شکفته ، تدوین و صداگذاری آن را بر عهده داشته و محسن عسکری زاده نیز به عنوان دستیار کارگردان در تولید این اثر همکاری داشته است.

کوچک زاده با اشاره به نقش و تأثیر هنر در حفظ و انتقال پیام ها و دستاوردهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حوزه هنری استان همچنین کتابی با عنوان رفیق ، روایت زندگی و رزمندگی شهید خلیل حسن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مستند زندگی سردار شهید «خلیل حسن بیگی» در یزد

رونمایی از مستند زندگی سردار شهید «خلیل حسن بیگی» در یزد