مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:452022-01-16سياسي

در تصویب لایحه عوارض محلی منافع شهروندان در اولویت قرار دارد


رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهرسنندج با بیان اینکه لایحه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است گفت: در تصویب لایجه تعرفه عوارض محلی منافع شهروندان در اولویت است.

- ایسنا/کردستان رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهرسنندج با بیان اینکه لایحه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است گفت: در تصویب لایجه تعرفه عوارض محلی منافع شهروندان در اولویت است.

سیف الله رضایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه جلسات بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی در جلسات کمیسیون بودجه در حال بررسی است اظهار کرد: لایحه تعرفه عوارض محلی شهرداری جزء مهم ترین و اصلی ترین منابع در آمدی و تامین تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می آید.

وی بیان کرد: این لایحه هر ساله در شهرداری تدوین و جهت تصویب تقدیم شورا خواهد شد و کمیسیون بودجه هم به صورت تخصصی آن را بررسی می کند.

رییس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهرسنندج عنوان کرد: جلسات مختلفی در این کمیسیون با حضور اعضای شورای شهر، کارشناسان حوزه درآمد و شهرسازی، مدیران شهرداری و جامعه پیمانکاران در خصوص بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی برگزار شده است.

رضایی با بیان اینکه لایجه عوارض محلی به صورت مستقیم با زندگی شهروندان در ارتباط است، گفت: در تصویب لایجه تعرفه عوارض محلی منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تصویب لایحه عوارض محلی منافع شهروندان در اولویت قرار دارد

در تصویب لایحه عوارض محلی منافع شهروندان در اولویت قرار دارد