مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 08:502022-01-16فرهنگي

صنایع دستی وارد زندگی روزمره مردم شده است


مردم همیشه از آثاری با سبک کار خاص وجدید استقبال فراوانی کرده اند و امروزه صنایع دستی مخصوصاً هنرهای چوبی وارد زندگی روزمره مردم شده است.

- ایسنا/اردبیل معرق کار اردبیلی گفت: مردم همیشه از آثاری با سبک کار خاص وجدید استقبال فراوانی کرده اند و امروزه صنایع دستی مخصوصاً هنرهای چوبی وارد زندگی روزمره مردم شده است.

رضا یوسفخانی در گفت وگو با ایسنا افزود: استقبال مردم مناسب است به گونه ای که امروزه از لوازم آشپزخانه گرفته تا مبلمان، دکوراسیون داخلی، ظروف چوبی، درب، پنجره، جعبه طلا و کفش و عینک و ساعت و تسبیح مزین به هنر معرق یا منبت می شوند.

این هنرمند اردبیلی تشریح کرد: با معرق و منبت تلفیقی می توان کارهای خاصی را تولید و نسبت به نیاز مردم در بازار عرضه کرد تا چرخ اقتصاد این هنر بیشتر و با شتاب بالاتری بچرخد.

به گفته یوسفخانی، متولیان امور باید برای بهبود وضعیت اقتصادی هنرمندان کارهای فراوانی انجام دهند و این حمایت باعث می شود در استان اشتغال زایی ایجاد شود.

به باور این معرق کار اردبیلی، برخورد مناسب و در شأن هنرمندان و تخصیص وام های کم بهره جهت تجهیز محل کارگاه حداقل های حمایت مسئولان می تواند باشد.

وی با بیان اینکه هنرمندان بایستی نسبت به نیاز مردم تولیدات خود را به مرحله اجرا برساند، ادامه داد: قیمت تمام شده آثار هم بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صنایع دستی وارد زندگی روزمره مردم شده است

صنایع دستی وارد زندگی روزمره مردم شده است