مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:102022-01-16اجتماعي

اردبیل در محاصره برف و کولاک


دور تازه ای از بارش شدید برف از سحرگاه یکشنبه در استان اردبیل آغاز شده و کولاک و سرما مشکلاتی برای شهروندان این استان در مناطق مختلف ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، بارش این برف در حالی است که ساکنان اردبیل از پیامدهای ناشی از ریزش سنگین برف جمعه گذشته در این شهرستان رهایی نیافته اند.

کمینه دمای شهر اردبیل در سپیده دم دیروز منفی 15 درجه بود و وزش تندباد 105 کیلومتری سبب بروز کولاک شدید و ایجاد اختلال در تردد ساکنان این شهر بویژه در گذرگاه های شهرک های حاشیه و مرتفع اردبیل شده بود.

طی چند ساعت گذشته از زمان آغاز بارش برف در اردبیل حدود 20 سانتیمتر برف تازه بر روی برف قبلی نشسته و سطح گذرگاه ها حتی در خیابان های مرکزی شهر از برف و یخ ضخیم پوشیده شده است.

از اغلب شهرستان های استان اردبیل بارش برف و کولاک گزارش شده و دمای آنها منفی سه تا منفی پنج درجه سانتیگراد است، باتوجه به سرمای زیاد این توده هوا انتظار می رود بارش در جلگه گرمسیر مفان نیز به صورت برف باشد.

برف و کولاک مدارس بیشتر شهرستان های استان اردبیل را تعطیل کرد بر اثر بارش سنگین برف و پدیده کولاک در استان اردبیل مدارس در بیشتر شهرستان های این استان روز یکشنبه برای دومین روز متوالی تعطیل اعلام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردبیل در محاصره برف و کولاک

اردبیل در محاصره برف و کولاک