مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:202022-01-16پزشكي

راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی و آسم کودکان در زاهدان


مدیر داخلی بیمارستان تخصصی کودکان حضرت علی اصغر( ع) زاهدان با اشاره به امکانات درمانی و تشخیصی بسیار خوب این بیمارستان از راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی، - ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر داخلی بیمارستان تخصصی کودکان حضرت علی اصغر( ع) زاهدان با اشاره به امکانات درمانی و تشخیصی بسیار خوب این بیمارستان از راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی، آسم و ایمنولوژی کودکان در این بیمارستان خبر داد.

رضا گل محمودی در گفت وگو با ایسنا- با ابراز خرسندی از راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی، آسم و ایمنولوژی کودکان در بیمارستان تخصصی کودکان حضرت علی اصغر (ع) و حضور دکتر شهرکی قدیمی در این کلینیک گفت: جهت درمان و جلوگیری از عوارض بیماریهای نقص ایمنی و بیماریهای آلرژی نیاز به مراجعه و تشخیص هرچه سریعتر بیماری توسط معاینات و آزمایشات تخصصی توسط فوق تخصص آلرژی، آسم و ایمنولوژی می باشد.

وی ادامه داد: بیماریهای نقص ایمنی شامل کلیه بیماریهایی هست که اکثرا بصورت ژنتیکی و ارثی منجر به کاهش توانایی سیستم ایمنی برای دفاع در مقابل انواع عوامل بیماری زا خود را نشان می دهند.

به گفته مدیر داخلی بیمارستان تخصصی کودکان حضرت علی اصغر(ع) زاهدان بیماریهای آلرژی شامل انواع آلرژیهای راههای هوایی، آلرژیهای چشمی،آلرژیهای غذایی،آلرژیهای پوستی،آلرژیهای دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی و آسم کودکان در زاهدان

راه اندازی کلینیک فوق تخصصی آلرژی و آسم کودکان در زاهدان