مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:252022-01-16اقتصادي

کمک های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای مناطق سیل زده استان فارس


گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمود رضایی، معاون عمرانی استاندار فارس در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده به ویژه شهر بیرم گفت: میزان بارندگی تاکنون قابل ملاحظه نبوده و هر چند در روز های اخیر این موضوع شتاب می گیرد، - معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بنیاد مسکن در مناطق سیل زده در حال آواربرداری است، گفت:دولت تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک های بلاعوض 70 میلیونی برای این مناطق در نظر گرفته است.

گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمود رضایی، معاون عمرانی استاندار فارس در خصوص آخرین وضعیت مناطق سیل زده به ویژه شهر بیرم گفت: میزان بارندگی تاکنون قابل ملاحظه نبوده و هر چند در روز های اخیر این موضوع شتاب می گیرد، اما به شدت بارندگی قبلی نیست.

رضایی با بیان اینکه در مناطق سیل خیز و مناطقی که در بارش قبل دچار سیل شدند تمهیدات لازم پیش بینی شده است، افزود: عملیات عمرانی در مناطق سیل زده در حال انجام است ضمن اینکه شهرداری این مناطق در آماده باش کامل قرار گرفتند.

معاون عمرانی استانداری فارس با بیان اینکه بنیاد مسکن در مناطق سیل زده به ویژه بیرم در حال آواربرداری است، بیان کرد: دولت نیز تسهیلات 200 میلیون تومانی و کمک های بلاعوض 70 میلیونی برای این مناطق در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای مناطق سیل زده استان فارس

کمک های بلاعوض 70 میلیونی دولت برای مناطق سیل زده استان فارس