مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:302022-01-16اقتصادي

برآورد اولیه خسارت سیل در مورموری 117 میلیارد تومان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا ، در نشست ستاد مدیریت بحران استان در مورموری اظهار کرد: برآورد خسارت های اولیه وارد آمده به بخش مورموری 117 میلیارد تومان است که 97 میلیارد تومان آن مربوط به زیرساخت ها و 20 میلیارد تومان خسارت به منازل .

- استاندار ایلام براورد اولیه خسارت سیل را 117 میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، حسن بهرام نیا ، در نشست ستاد مدیریت بحران استان در مورموری اظهار کرد: برآورد خسارت های اولیه وارد آمده به بخش مورموری 117 میلیارد تومان است که 97 میلیارد تومان آن مربوط به زیرساخت ها و 20 میلیارد تومان خسارت به منازل مسکونی و واحدهای تجاری است.

وی با بیان اینکه با حضور همه ی مدیران این بحران مدیریت شد؛ تلاش کردیم که مشکلات را برطرف و بحران را مدیریت کردیم، نه اینکه بحران بر ما غلبه کند، تصریح کرد: دولت در کنار مردم و مسئولین در کنار مردم بودند و از لحظه ی وقوع حادثه همه ی مسئولین پای کار بودند.

بهرام نیا تصریح کرد: حضور اعضای ستاد بحران در استان کمتر از 20 دقیقه بود و به موقع به محل وقوع حادثه رسیدند؛ از همه ی زحمات عزیزان تشکر می کنم که برای حمایت از مردم در این منطقه حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد اولیه خسارت سیل در مورموری 117 میلیارد تومان است

برآورد اولیه خسارت سیل در مورموری 117 میلیارد تومان است