مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:352022-01-16بين الملل

کره شمالی: آزمایش های موشکی جدید از دو قطار انجام شدند


این دومین آزمایش موشکی کره شمالی با استفاده از سکوی پرتاب ریلی از زمان آزمایش قبلی آن در ماه سپتامبر، و سومین نمایش قدرت این کشور در سال جاری میلادی است.

- رسانه دولتی کره شمالی اعلام کرد در آزمایش موشکی جدید این کشور، دو فروند موشک هدایت شونده از داخل قطار شلیک شدند و با دقت به اهداف خود اصابت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، خبرگزاری مرکزی کره شمالی (KCNA) گزارش داد که این واحد در استان پیونگان شمالی در مرز چین این رزمایش را با هدف بررسی و سنجش مهارت و دقت در فرایندهای عملیاتی خود برگزار کرد.

به نوشته خبرگزاری یونهاپ ، این دومین آزمایش موشکی کره شمالی با استفاده از سکوی پرتاب ریلی از زمان آزمایش قبلی آن در ماه سپتامبر، و سومین نمایش قدرت این کشور در سال جاری میلادی است.

رسانه کره شمالی نوشت: یگان [موشکی ریلی] صبح روز جمعه قبل از حرکت سریع به سمت محل شلیک، از ستاد کل ارتش دستوری برای انجام سریع مأموریت قدرت آتش دریافت کرد و با دو موشک هدایت شونده تاکتیکی اهداف تعیین شده در دریای شرقی کره را هدف قرار داد .

در ادامه این بیانیه آمده است: وضعیت رزمی این یگان نشان دهنده قدرت مانور و نرخ بالای ضربات در تمرین بود.

موضوع راه اندازی سیستم عملیات موشکی ریلی مناسب در سراسر کشور و یافتن راه هایی برای تکمیل روش های جنگی سبک ما با موشک های ریلی مورد ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: آزمایش های موشکی جدید از دو قطار انجام شدند

کره شمالی: آزمایش های موشکی جدید از دو قطار انجام شدند