مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:352022-01-16اقتصادي

پرداخت 772 میلیارد ریال وام مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام


رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: در سال جاری از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون تاکنون مبلغ 772 میلیارد ریال تسهیلات با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به متقاضیان پرداخت شده است.

- هرمز اقبالی رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام در سال جاری از محل اعتبارات خط ویژه مکانیزاسیون تاکنون مبلغ 772 میلیارد ریال تسهیلات با همکاری مدیریت شعب بانک کشاورزی استان به متقاضیان پرداخت و با جذب 110 درصدی اعتبارات مذکور در کشور رتبه اول را کسب کرده است.

وی افزود: در این راستا از محل تسهیلات خط ویژه مکانیزاسیون تعداد 198 دستگاه انواع تراکتور زراعی و باغی، 523 دستگاه انواع ادوات دنباله بند و 19 دستگاه کمباین غلات توسط کشاورزان استان خریداری شده است.

رییس اداره مکانیزاسیون سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام گفت: امید است که با توسعه مکانیزاسیون در کشاورزی استان و به تبع آن افزایش شاخص های ضریب و درجه مکانیزاسیون و به کارگیری روش های نوین تولید بتوان با غلبه بر شرایط نامساعد محیطی نسبت به کاهش هزینه های تولید، انجام به موقع عملیات کشاورزی و استفاده بهینه از منابع تولیدی در جهت پایداری تولیدات کشاور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 772 میلیارد ریال وام مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام

پرداخت 772 میلیارد ریال وام مکانیزاسیون کشاورزی در ایلام