مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:402022-01-16اقتصادي

وقوع 90 حادثه انفجار گاز در اردبیل/مصرف گاز از 10 میلیون متر مکعب در روز گذشت


رییس اداره ایمنی و سلامت شرکت گاز استان اردبیل گفت: از ابتدای امسال تاکنون 90 مورد حادثه انفجار گاز در مناطق مختلف استان رخ داده است.

- علیرضا فیضی 26 دی در جلسه مصرف بهینه گاز در اردبیل اظهار کرد: با توجه به حاکم شدن هوای سرد و برفی در مناطق مختلف استان، در 24 ساعت گذشته با قطعی و افت فشار گاز در بخش خانگی و صنایع روبه رو نبودیم.

وی با بیان اینکه گاز هیچ یک از واحدهای صنعتی تاکنون قطع نشده است، تصریح کرد: در صورت مصرف بهینه هموطنان ما با افت فشار و یا قطعی گاز در انشعابات خانگی، تجاری، اداری و صنعتی روبه رو نخواهیم شد و تلاشمان بر تأمین گاز مصرفی در اوج سرمای زمستان خواهد بود.

رییس اداره ایمنی و سلامت شرکت گاز استان اردبیل مصرف روزانه گاز را در استان 10 میلیون متر مکعب اعلام کرد و گفت: همچنان از هموطنان انتظار داریم تا دمای رفاه را مورد توجه قرار داده و از مصرف اضافی خودداری کنند.

فیضی در مورد حوادث ناشی از انفجار و گازگرفتگی در واحدهای مسکونی و تجاری افزود: از ابتدای امسال تاکنون 90 مورد حادثه در بخش انفجار گاز رخ داده که به مصدومیت و فوت تعدادی از هموطنان منجر شده است.

وی در مورد آمار افراد فوت شده بر اثر گازگرفتگی خاطر نشان کرد: 12 نفر در استان تاکنون بر اثر گازگرفتگی جان خود را از دست داده اند و همچنان شاهد برخی بی احتیاطی ها در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 90 حادثه انفجار گاز در اردبیل/مصرف گاز از 10 میلیون متر مکعب در روز گذشت

وقوع 90 حادثه انفجار گاز در اردبیل/مصرف گاز از 10 میلیون متر مکعب در روز گذشت