مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:502022-01-16ورزشي

به دنبال واگذاری سرخابی ها به هواداران هستیم


به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران آنها هستیم و جلساتی را در این باره با وزارت ورزش و جوانان و وزارت تعاون، - احمد راستینه نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به هواداران، پیشکسوتان و حامیان آنها هستیم و جلساتی را برای بررسی این موضوع در این هفته داشته ایم.

وی افزود: در این هفته جلساتی برای واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس به صورت تعاونی به هواداران، پیشکسوتان و حامیان جلسه ای را با آقای مسکنی، معاون تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان مربوطه در وزارت ورزش و جوانان برگزار کردیم و پیگیری ها و بررسی ها در این باره در روزهای پیش رو و هفته آینده ادامه خواهد داشت.

راستینه اظهار داشت: ما به دنبال واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم و همان طور که هواداران، حامیان و پیشکسوتان این دو باشگاه هستیم، کاری که در مورد باشگاه های بزرگ دنیا نیز تجربه شده و تجربه موفقی نیز بوده است.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس خاطرنشان کرد: واگذاری باشگاه های بزرگ در دنیا به هواداران موجب پایداری بیشتر این باشگاه ها را فراهم آورده و تجربه خوبی در این زمینه بوده است و ما می توانیم این تجربه موفق را در مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال واگذاری سرخابی ها به هواداران هستیم

به دنبال واگذاری سرخابی ها به هواداران هستیم