مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:552022-01-16سياسي

وظیفه کنونی مسئولان جمهوری اسلامی حراست و دفاع از انقلاب است


مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: وظیفه کنونی مسئولان جمهوری اسلامی حراست و دفاع از انقلاب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی شامگاه شنبه در یادواره شهدای شهرستان اهر با اشاره به این که انقلابی بودن در شرایط امروز جامعه به معنی هزینه دادن است، افزود: هر کسی که می گوید من انقلابی ام اگر هزینه نداده باشد دروغ می گوید شاید این هزینه اموال یا آبرو باشد و حتی اگر فردی قلم دارد با قلمش برای انقلاب هزینه می دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا گفت: ما نماینده مجلس داریم که یک تنه جریان انحرافی را هدایت می کند و هیچ کسی هم مطالبه نمی کند، کسی نیست بگوید آقای نماینده مجلس در استانبول چه می کنید! شما اگر نماینده مجلس مردم هستید پس مشکلات مردم را حل کنید نه اینکه به دنبال جریان انحراف راه بیفتید و در دانشگاه استانبول افتضاح به بار بیاورید.

وی ادامه داد: متأسفانه برخی از همین نمایندگان مجلس از خروجی سیستم کذایی شورای ائتلاف بیرون آمده است، انقلابی بودن به ظاهر نیست بلکه انقلابی بودن به منزله خارج کردن از بُن بست است همان طور که از بن بست دوران دفاع مقدس بیرون آمدیم.

نجفقلی زاده سرایی بابیان این که بی نظیرترین مراسم تشییع در طول تاریخ انقلاب اسلامی؛ متعلق به تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه کنونی مسئولان جمهوری اسلامی حراست و دفاع از انقلاب است

وظیفه کنونی مسئولان جمهوری اسلامی حراست و دفاع از انقلاب است