مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:552022-01-16اقتصادي

رشد 67 درصدی صادرات از پایانه مرزی میرجاوه


مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از رشد 67 درصدی صادرات کالا از پایانه مرزی میرجاوه در 9 ماهه سالجاری خبر داد.

- ایوب کرد در گفت وگو با ایسنا افزود: 761 هزار و 571 تن کالا در این مدت از طریق پایانه مرزی میرجاوه به کشور پاکستان صادر شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با 456 هزار و 246 تن رشد 67 درصدی در تناژ را نشان می دهد.

وی گاز مایع، گوجه فرنگی و هیدرو کرین را از جمله اقلام صادراتی از پایانه مرزی میرجاوه در این مدت عنوان کرد و گفت: پایانه مرزی میرجاوه به دلیل نزدیکی به مراکز جمعیتی کشور پاکستان از فعال ترین پایانه های مرزی کشور محسوب می شود که علاوه بر نقش آفرینی در توسعه مناسبات اقتصادی اشتغالزایی زیادی برای مردم استان به همراه داشته است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه این استان با وجود مشکلات فراوان نظیر خشکسالی روبرو است که بسیاری از حوزه های اقتصادی را تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل رشد و توسعه پایانه های مرزی استان به ویژه پایانه مرزی میرجاوه به منظور رونق مبادلات مرزی و ایجاد اشتغال مورد توجه این اداره کل قرار گرفته است.

کرد تاکید کرد: در این راستا این اداره کل به منظور افزایش داد و ستد مرزی و گسترش همکاری متقابل اقتصادی با کشورهای افغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 67 درصدی صادرات از پایانه مرزی میرجاوه

رشد 67 درصدی صادرات از پایانه مرزی میرجاوه