مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 09:552022-01-16حوادث

امدادرسانی اورژانس در یک روز برفی/ تردد دشوار در تعدادی از روستاهای اقلید


نیرو های امدادی اورژانس شهرستان اقلید؛ بیماری با مشکل کاهش هوشیاری و گرفتار در برف را با موفقیت به مرکز درمانی منتقل کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز،  محمد جواد مرادیان در تشریح جزییات این حادثه، از امدادرسانی توسط اورژانس 115 اقلید به آقای حدود 70 ساله، (با مشکل کاهش هوشیاری) و گرفتار در برف خبر داد و گفت: با توجه به بارش سنگین برف در روستای سه قلات و تردد سخت خودروی اورژانس و پارگی زنجیر چرخ در حین مسیر اورژانس 115 علی رغم مشکلات تیم فوریت های پزشکی را سریع به محل اعزام کرد.

او افزود: ساعت 18:52 تیم فوریت های پزشکی با تلاش فراوان خود را به این بیمار رساندند و پس از بررسی وضعیت وی، با هماهنگی با EOC، هلال احمر و دبیر بحران شبکه اقلید خودروی فرماندهی با تکنسین 115 (اقای سعید شبانی) به سمت سه قلات حرکت و بیمار را به بیمارستان اقلید اعزام کردند.

رییس اورژانس فارس گفت: همکاران فوریت های پزشکی اقلید که در این ماموریت موفق حضور داشتند، آقایان سعید شبانی و رحمان قاسمی بودند که از تلاش های آنان تشکر و قدردانی می کنم.

مرادیان گفت: بر اساس هشدار هواشناسی مبنی بر شکل گیری سامانه بارشی در استان فارس طی روز های آینده، آمادگی های لازم به گروه های امدادی اورژانس و بیمارستان ها و سایر مراکز بهداشتی درمانی داده شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امدادرسانی اورژانس در یک روز برفی/ تردد دشوار در تعدادی از روستاهای اقلید

امدادرسانی اورژانس در یک روز برفی/ تردد دشوار در تعدادی از روستاهای اقلید