مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:002022-01-16بين الملل

بازگشت به توافق بدون تضمین معتبر خسارت های برجام را مضاعف می کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه ایران منتشر کرده و می نویسد: ایران به منظور جلوگیری از تکرار وقایع ناگوار گذشته و الزام طرف غربی به اجرای تعهداتش، - احیای برجام و دادن اجازه بازگشت آمریکا، توافق بدون اخذ تضمین های لازم، ایران را در دور باطل مذاکره تحریم می اندازد و جریان تحریف هم همین را می خواهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، این تحلیل را روزنامه ایران منتشر کرده و می نویسد: ایران به منظور جلوگیری از تکرار وقایع ناگوار گذشته و الزام طرف غربی به اجرای تعهداتش، بحث تضمین را بیان کرده است.

با مطرح شدن لزوم ارائه ضمانت از طرف آمریکا توسط ایران برای اولین بار، کشور های غربی و عده ای در داخل، جمهوری اسلامی را متهم به جدی نبودن در مذاکرات کردند، اما با گذشت زمان و بازگو کردن دلایل منطقی این خواسته از جانب ایران، مقامات و کارشناسان خارجی و داخلی چاره ای جز پذیرش این خواسته نداشتند.

در مقاله ای که اخیراً توسط شورای راهبری اروپا و بنیاد بورس و بازار منتشر شد، صراحتاً درخواست ایران مبنی بر دریافت ضمانت از طرف آمریکا مشروع دانسته شد.

بعد از اینکه جریان های مختلف داخلی و خارجی نتوانستند چه در بُعد فنی و چه در بُعد سیاسی مسئله تضمین و خواسته ایران را زیر سؤال ببرند، به تدریج شروع به تحریف کرده و ض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت به توافق بدون تضمین معتبر خسارت های برجام را مضاعف می کند

بازگشت به توافق بدون تضمین معتبر خسارت های برجام را مضاعف می کند