مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:202022-01-16اقتصادي

ضرورت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خوزستان


رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان، در تمامی بخش های کشاورزی، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، - ایسنا/خوزستان رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان، در تمامی بخش های کشاورزی، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی، در تمامی شهرستان های استان، فراخوان زده شود.

خدارحم امیری زاده در دوازدهمین جلسه کارگروه فنی و تخصصی سرمایه گذاری بخش کشاورزی استان خوزستان اظهار کرد: این کارگروه باید پروژه های کلان و زنجیره ای را توسعه دهد.

همچنین اشتغال های مستقیم و صنایع فرآوری و تبدیلی محصولات کشاورزی را در برگیرد و به صورت غیر مستقیم اشتغالزایی فراوان داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از این سازمان، وی افزوذ: این اقدام باعث می شود جایگاه محصولات کشاورزی استان ارتقا پیدا کند.

امیری زاده تصریح کرد: ظرفیت های بی شماری در استان خوزستان وجود دارد و باید فرصت هایی در اختیار سرمایه گذاران در این بخش قرار داد تا بیش از پیش به رشد و توسعه کشاورزی استان کمک کنیم و مردم بهره کافی را ببرند.

وی عنوان کرد: ظرفیت های سرمایه گذاری در استان خوزستان، در تمامی بخش های کشاورزی، باید شناسایی و بررسی شود و جهت سرمایه گذاری در بخش کشاورزی در ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خوزستان

ضرورت شناسایی ظرفیت های سرمایه گذاری در بخش کشاورزی خوزستان