مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:302022-01-16بين الملل

دونالد ترامپ: همه دنیا به ریش ما می خندد


رییس جمهور سابق آمریکا مدعی شد که مشکلات کنونی این کشور با دنیا در دوران ریاست جمهوری وی وجود نداشته است و جمهوری خواهان قصد دارند تا در انتخابات کنگره و ریاست جمهوری پیروز شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا در جمع هوادارانش در شهر فلورانس در ایالت آریزونا اعلام کرد که سرسخت ترین و کله شق ترین کشوری که او در دوران ریاست جمهوری اش با آن سر و کار داشته است، چین، کره شمالی یا روسیه نبوده، بلکه خود ایالات متحده بوده است.

وی در جمع هواداران خود که با شعار آمریکا را نجات دهید گردهم آمده بودند، گفت: این جمعیت نمادی عظیم است از آنچه رخ داده زیرا مردم تشنه حقیقت هستند.

ترامپ ادامه داد: من می خواهم که کشورشان (آمریکا) در بحبوحه مرزهای باز (اشاره به سیاست های مهاجرتی) و انتخابات بد (اشاره به مسئله تقلب در انتخابات 2020) به آنها بازگردانده شود و ما همیشه به کشور زیبایی فکر می کردیم که انتخابات عادلانه ای داشت و اکنون به دلایل زیادی در سراسر جهان مورد تمسخر قرار گرفته ایم.

وی همچنین با انتقاد از سیاست های دولت جو بایدن رییس جمهور کنونی آمریکا گفت که در دوران ریاست جمهوری وی هیچ مسئله ای با روسیه، اوکراین، تایوان و شی جینپینگ رییس جمهور چین وجود نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دونالد ترامپ: همه دنیا به ریش ما می خندد

دونالد ترامپ: همه دنیا به ریش ما می خندد