مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:352022-01-16اجتماعي

مجوز ارزیابی انتقال آب از خزر 2 سال پیش صادر شده است


مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست از صدور مجوز پروژه انتقال آب در دو سال پیش اشاره کرد و گفت: دولت بدون بخش خصوصی امکان اجرای این طرح را ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس، حمید مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست در نشست خبری این معاونت که صبح امروز برگزار شد با اشاره به اینکه برخی از پروژه هایی که در بودجه 1401 مطرح شده با ضوابط محیط زیست همخوانی ندارد و در فصل بودجه تحت عناوین متفاوت با اصل پروژه  ارائه می شود گفت: باید تعداد این پروژه ها را  احصا کنیم و بازنگری کنیم،  اساسا رسیدگی به  وضعیت این پروژه ها که با ضوابط محیط زیستی مغایرت دارد را نمی توان مسکوت گذاشت چون از سوی دفتر ریاست جمهور و هم شبکه های اجتماعی بر روی این موضوع تاکید شده است.

جلالوندی با اشاره به اینکه برای بررسی برخی عناوین پروژه های مطرح شده در بودجه 1401 منتظر نظر کارشناسی مرکز پژوهش ها هستیم ، تاکید کرد: بررسی این پروژه ها آزمون سختی برای نمایندگان است.

مدیرکل دفتر ارزیابی زیست محیطی سازمان حفاظت محیط زیست ابراز داشت: اینکه 96 درصد پروژه های مساله دار مربوط به دو وزارتخانه کشور است و این نشانگر رویکرد این دو وزارت خانه برای اجرای پروژه ها است که بعدا به دنبال ارزیابی های پروژه ها آمده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز ارزیابی انتقال آب از خزر 2 سال پیش صادر شده است

مجوز ارزیابی انتقال آب از خزر 2 سال پیش صادر شده است