مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:352022-01-16اقتصادي

نائب رییس مجلس: بانک ها حق تعطیلی و مزایده واحدهای تولیدی را ندارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه رییس و معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت، مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس کانون کارآفرینی کشور، دبیراجرایی و اعضای هیات مدیره خانه صنعت و معدن در راستای بررسی مشکلات واحدهای مشکلات واحدهای صنعتی و معدنی در شهر صنعتی کرمانشاه (جاده سنندج) از 5 واحد تولیدی بازدید کردند.

در این بازدیدها مدیران واحدها مشکلات خود را مطرح و مصری مشکلات مطرح شده واحدها را مورد بررسی و برای پیگیری در دستور کار قرارداد.

عبدالرضا مصری نائب رییس مجلس شورای اسلامی در حاشیه این بازیدها، اظهار کرد: بانک ها حق تعطیلی و مزایده واحدهای تولیدی را ندارند.

وی متذکر شد: مجلس در حمایت از تولیدکنندگان قانون مصوب کرده و بانک ها نباید سرپیچی کنند؛ موانع موجود در مقابل این تعاونی و دیگر واحدهای تولیدی باید برداشته شود.

احیای 22  واحد صنعتی در کرمانشاه محسن دارابی رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه نیز، گفت: از ابتدای سال تاکنون 80 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: هدف گذاری برای احیای 30 واحد صنعتی و معدنی در استان را تا پایان سال در دستور کار داریم که تا پایان آذرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نائب رییس مجلس: بانک ها حق تعطیلی و مزایده واحدهای تولیدی را ندارند

نائب رییس مجلس: بانک ها حق تعطیلی و مزایده واحدهای تولیدی را ندارند