مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 10:402022-01-16اقتصادي

کشتارگاه صنعتی پارس آباد تعطیل نمی شود


اجازه نخواهیم داد تا عده ای با کشتار محله ای و کنار جاده ای به تعطیلی کشتارگاه صنعتی شهرستان پارس آباد کمک کنند.

- ایسنا/اردبیل فرماندار شهرستان پارس آباد گفت: اجازه نخواهیم داد تا عده ای با کشتار محله ای و کنار جاده ای به تعطیلی کشتارگاه صنعتی شهرستان پارس آباد کمک کنند.

ابراهیم امامی در جلسه مشترک با دامپزشکی و نهاد نظارتی در ساماندهی و تعطیلی کشتارگاه های غیرمجاز در پارس آباد اظهار کرد: در ماه های اخیر کشتار غیرمجاز به ویژه در کنار جاده ها افزایش یافته که این امر نشان از کاهش فرآیند نظارت دستگاه های متولی است که امیدواریم در این زمینه دستگاه های متولی به وظیفه قانونی خود عمل کنند.

وی تصریح کرد: سرمایه گذار طرح توسعه کشتارگاه صنعتی در پارس آباد از کاهش فرآیند کشتار روزانه گله مند است و این ناشی از کشتار غیرمجاز و در مسیر جاده هاست که انتظار می رود هر چه سریعتر بساط آن جمع آوری شود.

فرماندار شهرستان پارس آباد کشتار غیرمجاز را عامل انتشار بیماری های مشترک بین انسان و دام اعلام کرد و گفت: باید هموطنان در خرید گوشت به سالم بودن آن توجه کرده و حتما مهر دامپزشکی را مورد توجه قرار دهند.

امامی افزود: گوشت سالم و با کشتار بهداشتی به رنگ قرمز و با رطوبت کمتر همراه است و قطعا هموطنان در خرید گوشت باید به مهر دامپزشکی توجه کنند چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتارگاه صنعتی پارس آباد تعطیل نمی شود

کشتارگاه صنعتی پارس آباد تعطیل نمی شود