مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:252022-01-16سياسي

درآمدهای ساختمانی را باید کم کنیم/ نگاه شورا شهرفروشی نیست


رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد گفت: ما باید درآمدهای ساختمانی را کم کنیم زیرا نگاه شورا شهرفروشی نیست.

    - رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد: درآمدهای ساختمانی را باید کم کنیم/ نگاه شورا شهرفروشی نیست ایسنا/خراسان رضوی رییس کمیسیون برنامه، بودجه، فناوری اطلاعات و منابع انسانی شورای شهر مشهد گفت: ما باید درآمدهای ساختمانی را کم کنیم زیرا نگاه شورا شهرفروشی نیست.

    حسین حسامی در گفت وگو با ایسنا درخصوص شعار شورای ششم مشهد اظهار کرد: شعار و رویکرد شورای ششم مشهدالرضا، جهان شهر برکت و کرامت است.

چشم انداز و شعار یک نگاه ایده آلی است و بایستی برای رسیدن به شرایط ایده آل هدف گذاری و برنامه ریزی کرد و تلاش مان را برای تبدیل شعار به واقعیت به کار بندیم.

وی افزود: یکی از حوزه های دست یابی به این شعار حمل ونقل کرامت محور است بدین صورت که حتی یک فرد جانباز یا دارای معلولیت نیز بتواند از وسایل حمل ونقل عمومی استفاده کند، خدمات تفریحی مثل پارک ها نیز باید برای کودکان دارای معلولیت قابل استفاده باشد و به مسائل مربوط به بانوان نیز توجه شود.

در همین راستا برای اولین بار کمیسیون بانوان و خانواده در شورا تشکیل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درآمدهای ساختمانی را باید کم کنیم/ نگاه شورا شهرفروشی نیست

درآمدهای ساختمانی را باید کم کنیم/ نگاه شورا شهرفروشی نیست