مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:252022-01-16اقتصادي

رتبه های اول تا سوم تخلفات بهداشتی در معرفی به مراجع قضایی


بنابر اعلام وزارت بهداشت، کارگاه ها و صنایع کوچک، نانوایی ها و رستوران ها، در رتبه های اول تا سوم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضایی قرار دارند.

- ، طبق اعلام معاونت بهداشت وزارت بهداشت، بر اساس اقدامات ناشی از تشدید بازرسی ها از تاریخ 15 تا 22 دی ماه 1400، از تعداد 3 میلیون و 577 هزار و 807 مرکز تهیه، توزیع و عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی تحت پوشش، بالغ بر 201 هزار و 965 مورد بازرسی انجام شده است.

بر همین اساس، در این بازه زمانی، تعداد 31 هزار و 355 مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و واحدهای کارگاهی اخطار گرفته و به مراجع قضایی معرفی شده اند و 968 مورد از این مراکز نیز پلمب شده اند.

بنا بر اعلام وزارت بهداشت، کارگاه ها و صنایع کوچک زیر 25 نفر، نانوایی ها و رستوران ها رتبه های اول تا سوم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضایی را در میان اماکن عمومی از تاریخ 15 تا 22 دی ماه 1400 به خود اختصاص داده اند.

بعد از آن مدارس در رتبه چهارم دریافت اخطار و معرفی به مراجع قضایی در میان اماکن عمومی در این مدت بوده اند و بعد از آن، فروشگاه های زنجیره ای، بانک ها، ادارات و سازمان ها، پیشخوان و پلیس +10 و مراکز ورزشی قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه های اول تا سوم تخلفات بهداشتی در معرفی به مراجع قضایی

رتبه های اول تا سوم تخلفات بهداشتی در معرفی به مراجع قضایی