مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:302022-01-16بين الملل

واکنش کرزای به اظهارات عمران خان: افغانستان به نیروی خارجی نیازی ندارد


حامد کرزای به اظهارات عمران خان درباره اعزام نیروهای خارجی به افغانستان واکنش نشان داد و گفت: کشورش نیازی به نیروهای خارجی ندارد.

- واکنش کرزای به اظهارات عمران خان: افغانستان به نیروی خارجی نیازی ندارد حامد کرزای به اظهارات عمران خان درباره اعزام نیروهای خارجی به افغانستان واکنش نشان داد و گفت: کشورش نیازی به نیروهای خارجی ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه افغانستان تایمز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در نشست کمیته مقام های ارشد (اپکس) درباره افغانستان به مقام های مرتبط گفته بود که همکاری های دوجانبه را با کشورهای همسایه به منظور اجتناب از بروز بحران بشری در افغانستان مورد رسیدگی قرار دهند که شامل اعزام نیروهای آموزش دیده و متناسب به ویژه در حوزه های پزشکی، فناوری اطلاعات، حسابداری و مالی است.

حامد کرزای، رییس جمهوری سابق افغانستان اما به این اظهارات واکنش نشان داد و گفت: افغانستان کارشناسان آموزش دیده و متخصصی در همه حوزه ها دارد که شامل هزاران زن و مرد در داخل و خارج از کشور می شود بنابراین، نیازی به حضور نیروهای آموزش دیده خارجی نیست.

وی همچنین از دولت طالبان افغانستان خواست تا فرصت های شغلی و اشتغال کارشناسان جوان را تسهیل بخشیده و بازگشت آنها را از خارج مهیا کنند و افزود: به این ترتیب است که کشور عزیزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کرزای به اظهارات عمران خان: افغانستان به نیروی خارجی نیازی ندارد

واکنش کرزای به اظهارات عمران خان: افغانستان به نیروی خارجی نیازی ندارد