مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:352022-01-16سياسي

برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در مازندران/ مشکلات مسکن مهر برطرف شود


رییس کل دادگستری مازندران از برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در استان خبر داد و گفت: متاسفانه استان مازندران از جهت رشد موالید رتبه نامناسبی دارد و گزارش های رسیده حاکی از افزایش سقط درمانی و همچنین سقط غیرقانونی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری صبح امروز در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان  اظهار کرد: پس از گزارش های رسیده  مبنی بر افزایش آمار سقط جنین در استان، دادگستری مازندران با حضور مسؤولان ذیربط این شورا به این موضوع ورود کرد تا با هم اندیشی و هم افزایی، کم و کاستی های موجود چه در بخش قانونی و چه بخش های دیگر شناسایی و راهگشایی شود.

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر تحکیم وتعالی نهاد خانواده و ابراز نگرانی از کاهش موالید گفت: همه ما باید نسبت به این موضوع مهم اهتمام لازم را داشته باشیم شرایط اقتصادی، فرهنگی و اشتغال مناسب فراهم شود به نحوی که انگیزه برای فرزند آوری تقویت شود همچنین اقدامات پیشگیرانه درباره سقط غیرقانونی و شناسایی مراکز غیرقانونی صورت گیرد و با متخلفان برخورد قاطعانه صورت گیرد.

رییس شورای قضایی مازندران دربخش دیگری از سخنانش موضوع اعتیاد و جرائم مواد مخدر را از دیگر موضوعات جلسه ذکر کرد و گفت: حدود 70 درصد جرائم به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در مازندران/ مشکلات مسکن مهر برطرف شود

برخورد با مراکز سقط جنین غیرقانونی در مازندران/ مشکلات مسکن مهر برطرف شود