مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:352022-01-16سياسي

مسیر انقلاب بیش از 4 دهه مسیر رو به رشد دارد


استاندار خوزستان با اشاره به اینکه ایران بعد از انقلاب در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه ها رشد خوبی داشته گفت: مسیر انقلاب بیش از 4 دهه مسیر رو به رشد دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، صادق خلیلیان صبح امروز در یادواره 608 شهید نظم و امنیت خوزستان که در خرمشهر برگزار شد با بیان اینکه انقلاب بر اساس اصول و آرمان ها بنا گذاشته شده است، اظهار کرد: مسیر انقلاب بیش از 4 دهه مسیر رو به رشد داشته است.

وی افزود: ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در زمینه توسعه پزشکی و علمی و دیگر زمینه ها رشد خوبی داشته و پیروزی های بزرگی را به دست آورده که جایگاه ایران را در مسیر کشورهایی با توسعه بالا قرار داده است و بر اساس شاخص های ارزیابی نشان از رشد چند پله ای ایران نسبت به قبل انقلاب دارد.

استاندار خوزستان در ادامه با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نهضت مقاومت و جمهوری انقلاب بودند، افزود: درون کشور هم با شیطنت ها و اقداماتی مواجه هستیم که مربوط به امنیت کشور است و سعی در خدشه دار کردن امنیت کشور داشتند.

وی با تاکید بر اینکه امنیت لازمه رشد و توسعه است، بیان کرد: مسیر حیات جامعه، تداوم زندگی مردم و رشد و توسعه بر نظم و امنیت، استوار است و رشد و توسعه نیازمند سرمایه گذاری است و سرمایه گذاری بر امنیت و نظم متکی است و امنیت نیز مره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر انقلاب بیش از 4 دهه مسیر رو به رشد دارد

مسیر انقلاب بیش از 4 دهه مسیر رو به رشد دارد