مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:402022-01-16اقتصادي

زندگی 35 میلیون خانوار آمریکایی سخت تر شد/ 10 میلیون کودک آمریکایی به زیر خط فقر رفت


با پایان یافتن ارائه کمک های ماهانه به خانوارهای کم درآمد در آمریکا و از سوی دیگر افزایش قابل توجه هزینه های زندگی در این کشور زندگی برای میلیون ها خانوار آمریکایی سخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، در سال 2021 دولت آمریکا به برخی خانوارها در این کشور به صورت ماهانه یارانه داد، اما اجرای این طرح حدود دو هفته ای است که به پایان رسیده و دیگر قرار نیست و در کنار افزایش قابل توجه هزینه های زندگی در این کشور ده ها میلیون خانوار با مشکل در تامین مایحتاج خود مواجه هستند.

آمریکا حدود 6 ماه پایانی سال 2021 به این خانوارها کمک هزینه زندگی می داد و این نخستین بار در طول 6 ماه گذشته است که قرار نیست این خانوارها کمک های دولتی دریافت کنند.

در قالب این طرح دولت آمریکا به ازای هر فرزند در خانوار حدود 300 دلار ماهانه کمک مالی می کرد، اما مذاکرات دولت بایدن با کنگره اخیرا به نتیجه نرسیده و دیگر این طرح اجرایی نخواهد شد.

بر اساس اعلام اداره مالیات آمریکا، 36 میلیون خانوار و یا به عبارت دیگر 60 میلیون کودک به صورت ماهانه از این کمک ها بهره مند می شدند اما حالا که این کمک ها متوقف شده نه تنها این خانوارها، بلکه گفته می شود با قطع این کمک های دولتی 10 میلیون کودک در قالب میلیون ها خانوارها زیر خط فقر بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی 35 میلیون خانوار آمریکایی سخت تر شد/ 10 میلیون کودک آمریکایی به زیر خط فقر رفت

زندگی 35 میلیون خانوار آمریکایی سخت تر شد/ 10 میلیون کودک آمریکایی به زیر خط فقر رفت