مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 11:452022-01-16سياسي

توسعه گری دولت در صنعت پتروشیمی با واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس حذف می شود


100 نماینده مجلس در نامه ای خطاب به رییس جمهور با بیان اینکه توسعه گری دولت در صنعت پتروشیمی با واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس حذف می شود اعلام کردند دولت با این واگذاری خود را از طرح های استراتژیک خلع ید می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، 100 نماینده مجلس در نامه ای خطاب به رییس جمهور اعلام کردند واگذاری 18 درصدی سهام باقی مانده دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان تاریخی ترین مزایده در بورس نیازمند بررسی های بیشتر است لذا این واگذاری فعلا باید متوقف شود.

متن این نامه به شرح ذیل است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر رییسی رییس محترم جمهور موضوع: بررسی و لغو واگذاری سهم 18 درصدی دولت در هلدینگ خلیج فارس با سلام و تحیات با احترام باستحضار عالی می رساند: واگذاری هجده درصدی سهام باقی مانده دولت در هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، به عنوان تاریخی ترین مزایده در بورس و سازمان خصوصی سازی، در حالی در شرف انجام است که، چنین حجمی از واگذاری، نه در فروش مستقیم و نه در فروش های رد دیون سابقه نداشته است و زمان کوتاه تصمیم و اجرای آن نیز موضوعی قابل تأمل می باشد.

نکته قابل توجه آنست که عرضه پانزده درصدی آن به صورت بلوکی صورت میپذیرد و این بدان معناست که تعداد کمی از سهامداران بورسی امکان خرید این حجم از سهام  هلدینگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گری دولت در صنعت پتروشیمی با واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس حذف می شود

توسعه گری دولت در صنعت پتروشیمی با واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس حذف می شود