مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:002022-01-16پزشكي

تزریق واکسن کرونا به 83 درصد ازشهروندان گچساران


معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: به 83 درصد از شهروندان این شهرستان واکسن کرونا تزریق شده است.

- احمد پاکدل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گچساران اظهار کرد: این شهرستان در خصوص کرونا در رنگ آبی قرار دارد ولی برخی شهروندان استفاده از ماسک را کنار گذاشته و دیگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نمی کنند.

  وی بیان کرد:  تا کنون 61 هزار و 341 مورد نمونه گیری از افراد مشکوک به کرونا در گچساران صورت گرفته که از این تعداد نمونه گیری ها 17 هزار و 753 مورد آنها مثبت بوده است.

 معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران تصریح کرد:  17هزار و 492 بیمار مبتلا به کرونا در گچساران تا کنون بهبود یافتند.

پاکدل با اشاره به فوت 228 نفر از شهروندان گچساران از ابتدای وجود بیماری منحوس کرونا براثر این بیماری عنوان کرد: در حال حاضر 33 بیمار کرونایی در قرنطینه خانگی در این شهرستان قرار دارند.

معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران خاطرنشان کرد: هم اکنون 3 بیمار کرونایی در بیمارستان های این شهرستان بستری هستند.

پاکدل با اشاره به اینکه تا کنون 83 درصد از شهروندان گچساران واکسن کرونا را دریافت کردند، اظهار کرد: در این شهرستان تا کنون 194 هزار و 289 مورد تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف صورت گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به 83 درصد ازشهروندان گچساران

تزریق واکسن کرونا به 83 درصد ازشهروندان گچساران