مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:052022-01-16سياسي

نظام پیشگیری یک اقدام راهبردی است


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت:در موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب، نظام پیشگیری یک اقدام راهبردی است که باید موردتوجه قرار گیرد.

- آیت الله صفایی بوشهری در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم سازمان بازرسی کل کشور گفت: سازمان بازرسی دارای رسالتی مهم و تأثیرگذار در نظام جمهوری اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، نظارت و بازرسی الکترونیکی را به منظور پیشگیری از تخلفات امری مهم دانست و گفت: در موضوع پیشگیری از وقوع جرم و آسیب، نظام پیشگیری یک اقدام راهبردی است که باید موردتوجه قرار گیرد امام جمعه بوشهر با تأکید بر رسیدگی به ترک فعل ها خواستار توجه ویژه در این زمینه شد و از سازمان بازرسی کل کشور خواست در مورد مسائل کلان، از همان ابتدا موضوعات را بررسی کند.

آیت الله صفایی بوشهری پیرامون مسائل اقتصادی، شناسایی ریشه ای آسیب های موجود در اقتصاد را با تأکید بر نظارت و بازرسی موردتوجه قرارداد و ارائه راهکارهای اثربخش برای رفع این آسیب ها را مهم تلقی نمود.

وی همچنین از اقدامات بازرسی کل استان بوشهر قدردانی کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور هم در این دیدار با ابلاغ سلام رییس قوه قضاییه، ابراز امیدواری کرد که بتوان از ظرفیت های استان بوشهر که قطب انرژی کشور است، به نحو مطلوب استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پیشگیری یک اقدام راهبردی است

نظام پیشگیری یک اقدام راهبردی است