مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:152022-01-16بين الملل

انتقاد ترامپ از عملکرد بایدن در قبال ایران


رییس جمهور پیشین آمریکا با طرح انتقاداتی تند علیه جو بایدن در عرصه سیاست خارجی مدعی شد که ایران و روسیه اکنون تهاجمی تر شده اند.

- رییس جمهور پیشین آمریکا با طرح انتقاداتی تند علیه جو بایدن در عرصه سیاست خارجی مدعی شد که ایران و روسیه اکنون تهاجمی تر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا در سخنرانی خود در جمع هوادارانش در ایالت آریزونا انتقادات شدیدی را علیه عملکرد جو بایدن، رییس جمهور کشورش در امور داخلی و همچنین سیاست خارجی مطرح کرد و او را مقصر مشکلات کنونی آمریکا دانست.

وی در بخشی از این سخنرانی مدعی شد که پس از دوران ریاست جمهوری اش ایران، روسیه و چین تهاجمی تر شده اند، درحالیکه در زمان فعالیت او در کاخ سفید جرات انجام این اقدامات را نداشتند.

ترامپ در ادامه بار دیگر مدعی شد که انتخابات ریاست جمهوری 2020 در آمریکا جعلی بوده و او پیروز این انتخابات بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهور پیشین آمریکا که همواره مخالف توافق هسته ای با ایران بود در سال 2018 با زیر پا گذاشتن تعهدات کشورش درقبال این توافق به طور یکجانبه از آن خارج شد و سپس تحریم ها علیه ایران را بازگرداند.

این در حالی است که اکنون ایران و سایر طرف های برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با حضور غیرمستقیم آمریکا در حال انجام رایزنی هایی در وین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد ترامپ از عملکرد بایدن در قبال ایران

انتقاد ترامپ از عملکرد بایدن در قبال ایران