مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 12:302022-01-16اقتصادي

اعلام فراخوان فولاد «سفید دشت»


شرکت فولاد «سفیددشت» چهارمحال و بختیاری در نظر دارد تعدادی از پروژه های خود را به اشخاص حقوقی دارای رتبه یک رشته راه و ترابری از سازمان برنامه و بودجه کشور واگذار کند.

- ، شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری در نظر دارد پروژه تهیه و تأمین مواد، مصالح، تجهیزات و اجرای عملیات زیرسازی و روسازی اتصال خط آنتنی و شانتینگ یارد راه آهن داخلی شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری (حدود 18 کیلومتر) به شبکه ریلی کشور را از طریق مناقصه یک مرحله ای به اشخاص حقوقی دارای رتبه یک رشته راه و ترابری از سازمان برنامه و بودجه کشور که طی ده سال اخیر پروژه های مشابه زیرسازی و روسازی راه آهن را اجرا کرده اند، واگذار کند.

مدت اجرا: 30 ماه شمسی محل اجرا: استان چهارمحال و بختیاری - شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری مبلغ تقریبی ضمانت نامه شرکت در مناقصه :30.

000.

000.

000 ریال پیمانکارانی که دارای شرایط مندرج در آگهی هستند و آمادگی اجرای پروژه را دارند می توانند نسبت به دریافت مدارک ارزیابی کیفی از طریق آدرس اینترنتی www.

sdsteel.

ir در لینک مربوط به مناقصه و مزایده اقدام و مدارک ذکر شده در آگهی را طبق ردیف های مندرج در فرم ارزیابی کیفی به صورت لوح فشرده همچنین یک نسخه کاغذی برابر اصل شده به همراه سایر مدارک موردنیاز را به همراه نامه اعلام آمادگی خود به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام فراخوان فولاد «سفید دشت»

اعلام فراخوان فولاد «سفید دشت»